Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА»

Перейти донизу

Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА» Empty Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА»

Повідомлення автор Admin Пн Лют 19, 2018 3:05 pm

Балюк Вікторія Олександрівна
магістр економічної кібернетики, викладач другої категорії, Коледж управління, економіки і права Полтавської державної аграрної академії, baliuk.vika@gmail.com

ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА»

Інтерактивне тестування з дисципліни «Економічна кібернетика» –засіб контролю знань для студентів напряму підготовки 03.05 «Економіка та підприємництво» спеціальності 5.03050201 «Інформаційна діяльність підприємства».
Тест, запропонований до Вашої уваги, розроблено у програмній оболонці iSpring QuizMaker. Це функціональна і водночас проста у використанні програма для створення тестів. Готовий тест являє собою один Flash-файл (для роботи програми на ПК має бути встановлено Adobe Flash Player), готовий для публікації . Додаток дозволяє швидко і легко створювати інтерактивні тести для контролю знань учнів та проведення професійної атестації працівників, а також створювати тести, які передбачають обов'язкову оцінку результату, так і опитування, ідеальні для збору інформації та проведення досліджень (доступно 23 типи запитань).
Для початку тестування необхідно запустити на виконання файл Test (.exe):

Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА» Ieaezz10

Програма генеруватиме різного типу запитання, а саме:
 запитання, з одинарною відповіддю;
 «банк відповідей», запитання, у якому користувач має перенести слова і словосполучення із заданого набору у відповідні пропуски у тексті;
 «пропуски», запитання, в яких необхідно заповнити один або декілька пропусків у тексті;
 «співвідношення», запитання, у котрих потрібно зіставити  елементи з одного списку з відповідними елементами з іншого, переміщуючи їх за допомогою миші;
 «активна область», запитання, яке вимагає від користувача «клікнути» мишею на правильній області на рисунку. Можливе використання декількох активних зон;
 «вкладені відповіді», запитання, в якому для кожного пропуску в тексті необхідно обрати одне із запропонованих слів або словосполучень із випадаючого списку;
 множинний вибір підрозуміває декілька правильних відповідей;

Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА» Ieaezz11

Після виконання всіх завдань тесту, програма автоматично прорахує всі зароблені бали, та опублікує результат на екран.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Целіков О.В. УКРАЇНСЬКА ЕКОНОМІЧНА ТЕРМІНОЛОГІЯ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
» Балюк В.О. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GROUPS.GOOGLE.COM
» Крижанівська Н.Л. ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН ТЕСТУВАННЯ В СИСТЕМІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
» Чхало О.М. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДИСЦИПЛІНИ «АНАЛІТИЧНА ХІМІЯ»
» Коношенко О.Я. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі