Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА»
Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D» :: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» :: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» (19-23 лютого 2018 р.).
Балюк В.О. ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА»
магістр економічної кібернетики, викладач другої категорії, Коледж управління, економіки і права Полтавської державної аграрної академії, baliuk.vika@gmail.com
ІНТЕРАКТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА»
Інтерактивне тестування з дисципліни «Економічна кібернетика» –засіб контролю знань для студентів напряму підготовки 03.05 «Економіка та підприємництво» спеціальності 5.03050201 «Інформаційна діяльність підприємства».
Тест, запропонований до Вашої уваги, розроблено у програмній оболонці iSpring QuizMaker. Це функціональна і водночас проста у використанні програма для створення тестів. Готовий тест являє собою один Flash-файл (для роботи програми на ПК має бути встановлено Adobe Flash Player), готовий для публікації . Додаток дозволяє швидко і легко створювати інтерактивні тести для контролю знань учнів та проведення професійної атестації працівників, а також створювати тести, які передбачають обов'язкову оцінку результату, так і опитування, ідеальні для збору інформації та проведення досліджень (доступно 23 типи запитань).
Для початку тестування необхідно запустити на виконання файл Test (.exe):
Програма генеруватиме різного типу запитання, а саме:
запитання, з одинарною відповіддю;
«банк відповідей», запитання, у якому користувач має перенести слова і словосполучення із заданого набору у відповідні пропуски у тексті;
«пропуски», запитання, в яких необхідно заповнити один або декілька пропусків у тексті;
«співвідношення», запитання, у котрих потрібно зіставити елементи з одного списку з відповідними елементами з іншого, переміщуючи їх за допомогою миші;
«активна область», запитання, яке вимагає від користувача «клікнути» мишею на правильній області на рисунку. Можливе використання декількох активних зон;
«вкладені відповіді», запитання, в якому для кожного пропуску в тексті необхідно обрати одне із запропонованих слів або словосполучень із випадаючого списку;
множинний вибір підрозуміває декілька правильних відповідей;
Після виконання всіх завдань тесту, програма автоматично прорахує всі зароблені бали, та опублікує результат на екран.
» Балюк В.О. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GROUPS.GOOGLE.COM
» Крижанівська Н.Л. ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН ТЕСТУВАННЯ В СИСТЕМІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
» Чхало О.М. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДИСЦИПЛІНИ «АНАЛІТИЧНА ХІМІЯ»
» Коношенко О.Я. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D» :: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» :: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» (19-23 лютого 2018 р.).