Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Балюк В.О. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GROUPS.GOOGLE.COM

Перейти донизу

Балюк В.О. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GROUPS.GOOGLE.COM Empty Балюк В.О. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GROUPS.GOOGLE.COM

Повідомлення автор Admin Вт Лют 21, 2017 8:19 am

ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GROUPS.GOOGLE.COM

Однією із сучасних універсальних форм ресурсно-орієнтованого навчання студентів є дистанційне навчання, зорієнтоване на індивідуальні запити студентів, їх спеціалізацію та подальшу професійну освіту [1]. Для ефективної організації такого навчання, зручного та оперативного зворотнього зв’язку зі студентами є використання сервісу groups.google.com.
Пропонуємо практичні рекомендації щодо використання цього сервісу.
РЕЄСТРАЦІЯ ГРУПИ
1. До адресного рядка Вашого браузера введіть groups.google.com та виконайте перехід за цим посиланням. В результаті відкриється початкова Головна сторінка для роботи з сервісом, до якої необхідно здійснити вхід, натиснувши відповідне посилання у правому верхньому куті даної сторінки. Ввівши до відповідних полів сторінки входу адресу
Вашої електронної пошти та пароль (використовуємо вже створений акаунт gmail), натисніть Войти.

2. На сторінці сервісу натиснути кнопку «Створити групу». Заповнити форму налаштувань. А саме:
1. Ввести назву групи. У даному випадку вона дублюється з назвою дисципліни.
2. Ввести адресу групи (використовуючи англійську клавіатуру). Розширення @googlegroups.com додається автоматично. Під формою для введення даних буде наведено приклад майбутньої адреси.

3. На наступному етапі обирається мова інтерфейсу.
4. Для того, щоб мати можливість двостороннього зв’язку, слід обирати тип групи Веб-форум.
5. Налаштування дозволу залишаємо без змін.
6. Після заповнення всіх полів форми необхідно натиснути кнопку «СТВОРИТИ».
7. Для завершення процесу створення групи, потрібно підтвердити, що ви не Робот!!!!
8. В результаті маємо сповіщення про створення групи. У цьому вікні можна додати користувачів групи або ж зробити зміни у налаштуванні. Але ці пункти залишаються доступні і надалі.
9. Після завершення процесу створення, відкриється вікно з налаштуваннями відображення Ваших даних у групі. Їх можна залишити без змін!!!! Після чого натиснути кнопку ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ.
ДОДАВАННЯ ТЕМ ОБГОВОРЕНЬ
1. Обговорення в групі можна розділити. Для створення нової теми необхідно натиснути співзвучно кнопку:

2. Заповнити форму відповідними даними. Темою може бути сама тема заняття, або ж обговорення можна розділити за навчальними групами. Створивши для кожної групи нову тему (наприклад 21-ОД, 11-ІД, 36-ЮП). Натиснути кнопку ПУБЛІКУВАТИ
3. Для того, щоб додати учасників, необхідно відкрити налаштування групи.
4. Перейти до вкладки «Додати учасників безпосередньо» .
5. До відповідного поля додати електронні адреси учасників (при одночасному додаванні декількох користувачів, адреси розділяються комою).
6. Підтвердити, що ви не робот! Та натиснути кнопку ГОТОВО.

ДОДАВАННЯ ГРУПИ ДО САЙТУ GOOGLE
1. Відкрити налаштування групи та скопіювати її електронну адресу:


Перейти до сайту відповідної дисципліни та відкрити в режимі редактора сторінку на якій буде розміщене вікно групи. Перейти на вкладку Вставка та обрати додаток Группа. Відкриється вікно, до якого необхідно ввести електронну адресу групи (яка була скопійована з налаштувань групи). Також за бажанням можна змінити розміри вікна додатку, його назву. Далі зберігаємо зміни на сторінці сайту.
В результаті отримаємо групу, яка відкривається безпосередньо на сторінці сайту


Таким чином, дистанційні курси, розроблені за допомогою Сайту Google у поєднанні з Групами Google, забезпечать студентам доставку основного об’єму навчального матеріалу та інтерактивну взаємодію студентів і викладачів у процесі ресурсно-орієнтованого навчання.
Список використаних джерел
1. Кононец Н. В. Основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ю¬терного циклу (з досвіду аграрних коледжів) : монографія / Н. В. Кононец. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 506 с.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Гриньова М.В., Кононец Н.В. САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ОСНОВА РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
» Варданян А.О. ІНТЕРАКТИВНИЙ САЙТ ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
» Пилипенко Л.О. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЇ З МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
» Шестопал О.В. СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК З МАТЕМАТИКИ ЯК ФОРМА РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ КОЛЕДЖІ
» Совтус І.М. ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ОСНОВ МЕДСЕСТРИНСТВА В МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі