Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Проценко А.П. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Перейти донизу

Проценко А.П. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ Empty Проценко А.П. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Повідомлення автор Admin Пн Лют 19, 2018 2:53 pm

Проценко Альона Павлівна
вчитель інформатики, спеціаліст ІІ категорії, Запорізька гімназія №50 Запорізької міської ради Запорізької області, alyona41288@gmail.com

ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Сьогодні вже ні в кого не викликає сумніву той факт, що XXI століття – століття інформатизації і комп'ютеризації. Це означає, що одним з найважливіших завдань, що стоять перед сучасною освітою, вважається підготовка конкурентоспроможного фахівця, здатного застосовувати нові інформаційні та комп'ютерні технології. При цьому один з напрямків сучасного етапу інформатизації освіти пов'язано з використанням мобільних технологій для навчання різних предметів [1]. Мобільні телефони, смартфони, планшетні комп'ютери стають основною частиною цифрового життя людини [2].
Вчителі сьогодні стикаються з серйозною проблемою: зниженням рівня мотивації учнів. Зацікавити дитину, перетворити навчання в захоплюючий процес вкрай важко. Учням потрібна діяльність на уроках, тут і приходять на допомогу мобільний пристрою. При правильному використанні вчителем мобільних пристроїв кожен учень буде залучений в навчальний процес. Сучасні завдання і стандарти освіти вимагають, перш за все, перебудови мислення педагогів, зміни навчального процесу.
Тому для зацікавленості до навчання я на своїх уроках впроваджую використання мобільних технологій.
Інтерактивні технології активно входять в наше життя, допомагають кожній людині максимально розкрити свій творчий потенціал, стати більш успішним у навчанні і роботі, зробити світ навколо себе яскравіше. Система мобільного інтерактивного опитування SMART Response ™️ забезпечує прямий зв'язок між учителем і учнями, а також надає вчителю можливість контролювати рівень розуміння матеріалу учнями. За допомогою інтерактивної дошки SMART можна проводити мобільне опитування, тестування та зберігати результати у вигляді електронної таблиці. Переглянути можна як результати окремого учня, так і групи, та проаналізувати наскільки учні засвоїли пройдений матеріал. Результати перевірок відображаються у вигляді простих кругових діаграм або графіків [3]. Учні відповідають на питання, використовуючи будь-які пристрої з можливістю підключення до Інтернету, цифрові мобільні пристрої iPod Touch або iPad, смартфони на платформі Android ™️ або мобільні пристрої. Для виконання тестів учні просто вводять потрібний ідентифікатор тесту на веб-сайті classlab.com, а потім отримують створені вчителем питання і відповідають на них.
На даний час розроблено досить багато різноманітних додатків для мобільних пристроїв, які можна використовувати в навчальному процесі на різних етапах уроку. Тому разом з ученицею 8 класу був створений навчальний мобільний додаток, який містить різні завдання та ігри по темі "Опрацювання текстових даних" (рис.1).
Проценко А.П. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 113
Рис. 1. Головний екран та Меню

Додаток був створений в середовищі візуального програмування MIT APP Inventor. Щоб встановити додаток учневі на свій телефон достатньо зчитати QR-код. Для створення деяких завдань та вправ для мобільного застосунку використовувалися онлайнові сервіси LearningApps.org та miksike.net.ua.
Використання QR-коду в навчально-виховному процесі – це не новина, але цей сучасний метод допомагає зробити будь-який урок цікавим та пізнавальним. Достатньо закодувати прості питання з варіантами відповідями, щоб учні могли перевірити свої знання (рис. 2-3).
Проценко А.П. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 217
Рис. 2. Приклад завдання до теми «Об'єкти файлової системи (файли, папки, ярлики)»

Проценко А.П. ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 314
Рисунок 3 – Приклад завдання до теми «Пошук відомостей у мережі Інтернет»

Можна також закодувати і домашнє завдання, і посилання на інтернет ресурси. Необхідна інформація стає доступною учневі в режимі реального часу, без зусиль для її пошуку в інших джерелах, що особливо цінно в умовах уроку, обмеженого часовими рамками.
Сучасний вчитель сьогодні в силах перетворити мобільні пристрої і технології із загрози для навчання в допомогу і підтримку.
Очевидно, що для використання нових можливостей мобільного навчання в навчальному процесі необхідна організаційна, дослідницька та методична робота по впровадженню сучасних стратегій, форм і методів мобільного навчання в навчальний процес.
Список використаних джерел
1. Голіцина І. Н., Половникова Н. Л. Мобільний навчання як нова технологія в освіті // Освітні технології і суспільство. 2011. № 1. С. 241-252.
2. Віневская А. В. Використання потенціалу інформаційних технологій у створенні мобільного освітнього середовища // Концепт. 2012. № 9. С. 78-84.
3. Система інтерактивного тестування: загальна характеристика та використання в навчальному процесі [Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.smartboard.com.ua/articles/130/ – Назва з титул. екрана.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Копичинська О.М. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ ТА В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
» Вишневецька Л.Є. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
» Чхало О.М. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДИСЦИПЛІНИ «АНАЛІТИЧНА ХІМІЯ»
» Літвінчук А.Ф. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
» Назаренко М.Д. ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі