Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Вовчук Ю.В. ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ

Перейти донизу

Вовчук Ю.В. ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ Empty Вовчук Ю.В. ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ

Повідомлення автор Admin Пн Лют 19, 2018 2:29 pm

Вовчук Юлія Вікторівна
студентка механіко-машинобудівного факультету ДВНЗ «Криворізький національний університет», vovchukjulia9696@gmail.com

ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ

Культура притаманна всім спільнотам і кожній людині зокрема й розглядається насамперед як духовний зміст історичного розвитку людства в різноманітних проявах. У ній відтворюється історія людства в її потенційності й вільному розкритті людських сутнісних сил. Феномен культури охоплює всі сфери суспільного життя, присутній у всіх його проявах.
Культура – це складна цілісність, яка включає в себе знання, вірування, мистецтво, мораль, закони, звичаї, здібності та звички, що набуваються й досягаються людиною як членом суспільства. Культура як засіб ціннісного сприймання дійсності відбивається в практичній діяльності людей – і внутрішній, і зовнішній. У процесі внутрішньої діяльності формуються мотиви, ціннісні орієнтації, визначаються технології майбутніх дій. Усе це потім виявляється в зовнішній діяльності людини. Культуру ділового спілкування можна визначити як сукупність моральних норм та уявлень, що регулюють поведінку та взаємини людей у процесі їхньої виробничої діяльності.
Ділове спілкування – це цілеспрямований процес обміну інформацією, що переслідує конкретну мету. Метою ділового спілкування є організація, регулювання, оптимізація професійної, наукової, комерційної чи іншої діяльності. В основі ділового спілкування лежить рух до успіху суб'єктів його. Воно концентрує в собі все те, що сприяє згуртованості, комунікативному співробітництву учасників спілкування та прояву індивідуальної ініціативи. Ділове спілкування може також відноситися до внутрішнього спілкування. Дуже важливо, щоб внутрішнє спілкування керувалося належним чином, тому що погано створене або кероване повідомлення може викликати недовіру й ворожість з боку співробітників. Ділове спілкування є загальною темою, занесеною до навчальної програми магістра ділового адміністрування багатьох університетів. Крім того, багато коледжів та вищих навчальних закладів пропонують освітньо-кваліфікаційний рівень у сфері комунікації.
Види ділового спілкування: вербальне, невербальне, письмове, робоче, електронне, командне. Особливості ділового спілкування: наявність певного офіційного статусу об’єктів; спрямованість на встановлення взаємовигідних контактів та підтримку зв’язків між представниками взаємозацікавлених організацій; передбачуваність ділових контактів, які попередньо плануються, визначається їх мета, зміст і можливі наслідки; конструктивність характеру взаємовідносин, їх спрямування на розв’язання конкретних завдань; взаємоузгодженість рішень, домовленість та подальша організація взаємодії партнерів; значущість кожного партнера як особистості; безпосередня діяльність, якою зайняті люди, а не проблеми, що бентежать внутрішній світ.
Ділове спілкування проникає в усі сфери суспільного життя. Компетентність у сфері ділового спілкування безпосередньо пов'язана з успіхом чи неуспіхом в будь-якій справі.
Список використаних джерел
1.http://pidruchniki.com/15970122/menedzhment/ponyattya_kultura_kultura_dilovogo_spilkuvannya
2.http://pidruchniki.com/1263111340620/dokumentoznavstvo/tenderni_aspekti_spilkuvannya#963
3.http://posibnyky.vntu.edu.ua/et_/32.htm

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі