Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Муковіз О.П. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Перейти донизу

Муковіз О.П. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ Empty Муковіз О.П. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Повідомлення автор Admin Вт Лют 21, 2017 7:47 am

ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Інформаційно-освітнє середовище Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – УДПУ (http://dls.udpu.org.ua), представлене у вигляді web-сайту, відображає категорії курсів – розрахованих на певну аудиторію користувачів, призначене для аналізу, обробки, доставки інформації та надання доступу до відповідних дистанційних курсів на основі персоналізації за допомогою будь-якого пристрою, підключеного до мережі Інтернет (рис. 1).

Муковіз О.П. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ M110

Рис. 1. Головна сторінка Інформаційно-освітнього середовища УДПУ

В Інформаційно-освітньому середовищі УДПУ притаманні відповідні ролі користувачам:
– адміністратор здійснює будь-які зміни на сайті та відповідає за належне функціонування системи, її налаштування і коректність даних, що знаходяться на сайті. Також однією з головних функцій адміністратора є реєстрація користувачів;
– викладачі-тьютори – це штатні викладачі ВНЗ, так і особи, які мають інші професії та які залучаються на умовах сумісництва або погодинної оплати праці. В умовах ДН основним завданням викладачів-тьюторів є управління самостійною пізнавальною діяльністю студентів (вчителів початкової школи), що передбачає виконання ними таких функцій: формування мотивів для навчання; постановка цілей і завдань; передавання досвіду; організаційна діяльність; організація взаємодії між слухачами; контроль процесу навчання. В Інформаційно-освітньому середовищі УДПУ викладачі-тьютори мають повний доступ до дистанційних курсів, які ними викладаються;
– вчителі та студенти – особи, які навчаються або здійснюють підвищення свого фахового рівня у ВНЗ. В Інформаційно-освітньому середовищі УДПУ мають обмежений доступ до курсів, які їм викладаються за відповідним навчальним планом.
Для удосконалення системи неперервної освіти вчителів початкової школи велике значення мають “хмарні” технології, які є новим етапом розвитку освіти та економічно вигідним, ефективним і гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань. За допомогою цих технологій та їх інструментарію можна, наприклад, створити “хмару” ВНЗ, щоб використовувати її ресурси у відповідності до сучасних вимог освіти.
“Хмарні” технології – динамічно масштабований вільний спосіб доступу до зовнішніх обчислювальних інформаційних ресурсів у вигляді сервісів, що надаються за допомогою мережі Інтернет. Компанія Microsoft зробила свою першу презентацію PaaS під назвою “Azure Services Platform” на Конференції з професійного розвитку 2008 року (Professional Developer’s Conferens – PDC), що стало суттєвим поштовхом до розвитку “хмарних” технологій.
Для нас ці технології набувають все більшого значення. Пояснюють це, перш за все, новими можливостями для представлення динамічних та актуальних електронних додатків для системи неперервної освіти вчителів початкової школи, що базуються на інтернет-технологіях.
Кращим прикладом такого рішення є OneDrive від Microsoft – безкоштовне сховище для файлів в Інтернеті, до яких можна отримувати доступ із будь-якого комп’ютера. Також за допомогою класичної програми OneDrive можна автоматично синхронізувати файли між пристроями та “хмарою”.
Завдяки цій технології можна відкривати й редагувати офісні документи, надавати спільний доступ до файлів іншим користувачам та працювати разом із ними.
Сьогодні OneDrive дозволяє безкоштовно зберігати до 30 Гб, ресурсів для цього необхідно лише створити обліковий запис на сайті https://onedrive.live.com.
Також в системі неперервної освіти вчителів початкової школи було використано ще одну технологію від Microsoft – Padlet – це інтуїтивний, зручний та багатофункціональний сервіс для розміщення на онлайн стіні будь-яких ресурсів. У ньому можна працювати не реєструючись, а зареєстровані користувачі автоматично повідомляються про нові об’єкти на стіні та можуть вносити відповідні зміни до них. Для реєстрації на http://padlet.com  достатньо мати один із аккаунтів Microsoft або Google. Сервіс безкоштовний, має російськомовний інтерфейс та простий у використанні.
Система неперервної освіти вчителів початкової школи складається (http://sno.udpu.org.ua) з програмної та методичної частин. Програмна частина має такі основні модулі: модуль реєстрації, модуль “профіль”, модуль керування, модуль розробки курсу, модуль організації навчальної та науково-методичної діяльності (рис. 2).
Муковіз О.П. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ M210

Рис. 2. Головна сторінка сайту

Для того, щоб отримати доступ до сайту системи неперервної освіти вчителів початкової школи необхідно зв’язатися з адміністратором на E-mail (alexsmukovoz@gmail.com), який потім здійснює реєстрацію користувачів. Після реєстрації користувачеві буде надіслано на електронну пошту або на телефон повідомлення з адресом сайту, ім’ям входу та паролем.
Сайт системи неперервної освіти вчителів початкової школи складається з таких сторінок:
І. “Головна сторінка” висвітлює загальну інформацію про сайт системи неперервної освіти вчителів початкової школи та новини УДПУ.
ІІ. “Дистанційне навчання” доступна зареєстрованим користувачам. Після здійснення активації (введення ім’я входу та пароля) користувачу відкривається сторінка Інформаційно-освітнього середовище УДПУ із відповідним вмістом та можливостями роботи з дистанційними курсами.
ІІІ. “Науково-методична робота” передбачає організацію та проведення науково-практичних інтернет-конференцій (див. рис. 2.15 або http://sno.udpu.org.ua/forum/). Результати цих наукових заходів відображено на цій сторінці.
IV. “Бібліотека” складається із трьох додаткових сторінок.
Отже, створення системи неперервної освіти вчителів початкової школи є відповіддю сучасної освітньої системи на потреби інформаційного суспільства при підготовці фахівців. Успішне використання системи неперервної освіти вчителів початкової школи залежить від їх рівня володіння інформаційними технологіями навчання, засобами дистанційної підтримки та від методичних рекомендацій для роботи з нею. Перспективним у подальшому нашому дослідженні є розробка методики дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи.
Список використаних джерел
1. Муковіз О. П. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи: теорія та методика : монографія / О. П. Муковіз. – Умань : Видавець “Сочінський М. М.”, 2016. – 393 с.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Муковіз О.П. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ: ПРОЕКТ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ “ХМАРА”
» Новописьменний С.А. ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИПУСКАЮЧОЇ КАФЕДРИ ПО ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
» Береза І.С. ЕТИЧНІ, ПРАВОВІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВНЗ
» Фурсов І.С. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАННІ, ЇХ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
» Кононец Н.В. РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі