Кононенко І.В. ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРАВОЗНАВСТВО» В КОЛЕДЖАХ ПРИ ВИКОРИСТАННІ НАВЧАЛЬНО МЕТОДИЧНОГО РЕСУРСУ
Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D» :: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» :: Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка (20-24 лютого 2017)
Сторінка 1 з 1
Кононенко І.В. ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРАВОЗНАВСТВО» В КОЛЕДЖАХ ПРИ ВИКОРИСТАННІ НАВЧАЛЬНО МЕТОДИЧНОГО РЕСУРСУ
ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРАВОЗНАВСТВО» В КОЛЕДЖАХ ПРИ ВИКОРИСТАННІ НАВЧАЛЬНО МЕТОДИЧНОГО РЕСУРСУ
Входження України до європейського простору вищої освіти ставить аграрні вищі навчальні заклади І-ІІ рівнів акредитації перед необхідністю реформування системи освіти, її удосконалення та підвищення якості і конкурентоспроможності випускників на європейському ринку праці. На особливу увагу заслуговує проблема модернізації вищої аграрної освіти, забезпечення науково обґрунтованих змін у стратегіях і структурі освітньої галузі в цілому, пошук нового змісту, методів, форм навчання і технологій реалізації цих змін при підготовці майбутніх фахівців аграрного сектору. Система освіти в контексті інформатизації за останні роки зазнає істотних змін у зв'язку з розвитком і практичним використанням нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ): практика електронного навчання (E-learning), ресурсно-орієнтованого навчання (Resource Based Learning) широко використовується в системі освіти у зарубіжних та почасти вітчизняних вищих навчальних закладах України.[1]
Технологія — це сукупність методів, засобів і реалізації людьми конкретного складного процесу шляхом поділу його на систему послідовних взаємопов'язаних процедур і операцій, які виконуються більш або менш однозначно і мають на меті досягнення високої ефективності певного виду діяльності.
Ресурсний підхід – це підхід до стратегічного аналізу діяльності навчального закладу, в рамках якого приділяється велика увага специфічним для закладу ресурсів і компетенцій в контексті її конкурентного оточення.
Основний акцент при ресурсно-орієнтованому навчанні дослідник здійснював на автономне навчання – здатність студента взяти на себе відповідальність за своє власне навчання. Причини для впровадження ресурсно-орієнтованого навчання Н. Бесвік сформулював наступним чином:
збільшення інтересу до навчання;
активне, незалежне ставлення до процесу навчання та незалежне виконання навчальних завдань є більш вигідним для навчання, персональне втручання в прийняття рішень призводить до більш ефективного навчання;
плануючи та вибудовуючи власну траєкторію навчання, студент стає більш сконцентрованим та цілеспрямованим, а отже, навчання буде більш ефективним як сьогодні, так і в довгостроковій перспективі;
коли відповідальність за процес навчання лежить на студентові, то будуть долатися бар’єри, які часто існують при традиційних формах навчання під керівництвом викладача;
трансфер автономності поведінки студентів при навчанні в інші сфери життя зробить студента більш корисним членом суспільства, готовим до успішної професійної та суспільної діяльності. [2]
Одним з таких стимулів до навчального процесу є сайт викладача, зокрема https://kiv-pravo.jimdo.com, який спрямований на нагромадження в студентів знань і вмінь.
Метод даного сайту є збір та розміщення в мережі Інтернет інноваційних матеріалів, надання допомоги студентам в підготовці до лекційних, семінарських та самостійних занять. На сайті є посилання на сайт коледжу, Міністерства освіти і науки України, Національну юридичну бібліотеку, Українського центра оцінювання якості знань, Державна установа «Науково-методичний центр інноваційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта»», Полтавська державна аграрна академія.
Для студентів подані дисципліни, що викладає викладач мають переходи по дисциплінах, кожна з яких включає: лекції, що мають свій перехід безпосередньо до тексту; семінарські завдання, які мають поділ відповідно до годин та спеціальностей; самостійні завдання, що сформовані відповідно до основних вимог та мають поділ за спеціальностями; екзаменаційні (залікові) питання.
Впровадження сайту спрямоване на підвищення якості навчання та мотивації студентів до систематичної активної роботи впродовж навчального року, переорієнтацію їх цілей з отримання позитивної оцінки на формування стійких знань, умінь та навичок.
Структура сайту
Основне меню:
I. Головна;
II. Абітурієнтам;
III. Цікаве правознавство;
IV. Для студента;
V. Мої праці та досягнення;
VI. Контаркти;
Головна сторінка:
Корисні сайти:
Читай, пізнавай, досліджуй
Гімн України;
Цікаві запитання;
Он-лайн радіо;
Крилаті вислови;
Годинник;
Погода
Абітурієнтам:
Запрошення на день відкритих дверей
Перелік спеціальностей
Наше життя
Вступні випробування
Документи необхідні для вступу
Запрошення на навчання
Адреса:
Цікаве правознавство:
Топ 7 заборон в різних країнах світу
20 оригінальних заборон в різних країнах
Заборони в різних країнах та містах
Самі різні заборони із самих різних країн
28 незвичайних заборон в різних країнах світу
Для студента:
Основи правознавства
Лекції
Семінарські
Самостійні завдання
Екзаменаційні (залікові) питання
Трудове право
Лекції
Семінарські
Самостійні завдання
Екзаменаційні (залікові) питання
Комерційне право
Лекції
Семінарські
Самостійні завдання
Екзаменаційні (залікові) питання
Економічна теорія
Лекції
Семінарські
Самостійні завдання
Екзаменаційні (залікові) питання
Політична економія
Лекції
Семінарські
Самостійні завдання
Екзаменаційні (залікові) питання
Лекції мають перехід
Лекції, семінарські, самостійні:
Здійснено поділ відповідно до годин навантаження за спеціальностями
Мої надбання та досягнення:
Автобіографія
Методична робота
Впровадження інноваційних технологій
Видавнича діяльність
Участь в науково-практичних конференціях
Державні нагороди
Електронна бібліотека
Контакти:
Коледжу
Маршрут до коледжу
Викладач
Зворотній зв’язок
Список використаних джерел
1. Кононец Н. В. Ресурсно-орієнтоване навчання – крок до якісної освіти в аграрному коледжі / Н. В. Кононец // Збірник матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [“Людина, природа, техніка у ХХІ столітті”], (Полтава, 21-22 листопада 2013 р.) / Полтавська державна аграрна академія. – Полтава, 2013.
2. Barbara A. Greene and Susan M. Land, A Qualitative Analysis of Scaffolding Use in a Resource-based Learning Environment Involving the World Wide Web, 23 J. Educational Computing Research 151, 152 (2000)
3. https://kiv-pravo.jimdo.com/
Схожі теми
» Кононенко І.В. ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ В КОЛЕДЖАХ
» Кононец Н.В. ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМУВАННЯ» В СУЧАСНИХ КОЛЕДЖАХ
» Циганок В.О.Методика викладання суспільних дисциплін
» Гусарова О.В. РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В КОЛЕДЖАХ
» Кононенко Ю.С. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ МОЛОДИМИ ВИКЛАДАЧАМИ В СИСТЕМІ ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
» Кононец Н.В. ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМУВАННЯ» В СУЧАСНИХ КОЛЕДЖАХ
» Циганок В.О.Методика викладання суспільних дисциплін
» Гусарова О.В. РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В КОЛЕДЖАХ
» Кононенко Ю.С. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ МОЛОДИМИ ВИКЛАДАЧАМИ В СИСТЕМІ ВНЗ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D» :: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» :: Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка (20-24 лютого 2017)
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі