Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Перейти донизу

Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ Empty Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Повідомлення автор Admin Пн Лют 19, 2018 1:08 pm

Любченко Олександр Олександрович
викладач юридичних дисциплін, спеціаліст першої категорії, Коледж управління, економіки і права Полтавської державної аграрної академії, lyubchenko.alexander@gmail.com

ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Ресурсно-орієнтоване навчання студентів спеціальності «Правознавство» слід вважати пріоритетним напрямом юридичної освіти, оскільки таке навчання базується на широкому використанні в освітньому процесі нових інформаційно-телекомунікаційних технологій, засобів пошуку інформації, електронних ресурсів, що дозволяє активізувати роботу студентів-майбутніх юристів і перевести її на якісно новий рівень [2].
Одним із основних завдань ресурсно-орієнтованого навчання студентів є розробка та використання електронних освітніх ресурсів: електронні навчально-методичні комплекси, електронні посібники та підручники, віртуальні юридичні консультації та лабораторні практикуми, вебінари та відеолекції тощо. Вважаємо, що нині кожен викладач юридичних дисциплін має володіти методиками розробки електронних освітніх ресурсів.
При розробці електронного посібника з предмета «Теорія держави та права», ми використали програму Dr.Explain. Варто погодитися з Н. Кононец, яка виділила наступні переваги Dr.Explain для викладача-розробника електронних посібників для ресурсно-орієнтованого навчання студентів в сучасних коледжах:
­ утиліта захоплення і аналізу структури програмних вікон, яка дозволяє аналізувати інтерфейс користувача додатків і створювати скріншоти вікон, автоматично розставляючи на них пояснювальні виноски для елементів інтерфейсу;
­ редактор анотацій зображень, який дозволяє швидко створювати пояснювальні виноски на ілюстраціях та скріншотах;
­ спеціалізований текстовий редактор з багатим функціоналом;
­ можливість гнучкого управління контентом;
­ можливість оперативного оновлення скріншотів та ілюстрацій за умови появи нової версії програмного продукту;
­ можливість додавати функції пошуку й індексації в on-line довідки без використання програмування або баз даних на стороні сервера;
­ візуальний контроль за станом проекту з використанням механізму статусів [1; 3].
Електронний посібник містить теми і плани семінарів відповідно до робочої програми дисципліни “Теорія держави та права”, рекомендовану літературу — загальну до всіх тем і спеціальну до окремих тем, а також методичні рекомендації щодо підготовки студентів до окремих семінарів.
Презентуємо більш детально електронний посібник з предмета «Теорія держави та права», який призначений для самостійного вивчення дисципліни у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.

Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ 114

Електронний посібник, запропонований Вашій увазі, містить наступні сторінки: Головна, Зміст, Загальні рекомендації, 16 сторінок до кожної теми, Рекомендована література.

 Сторінка Зміст
Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ 218

 Сторінка Загальні рекомендації
Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ 315

 Сторінки Тем (1-16)
Любченко О.О. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ПРЕДМЕТА «ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ 412

Список використаних джерел
1. Кононец Н. В. (2016). Дидактичні основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу студентів аграрних коледжів: дис. ... доктора пед. наук. Полтава. 473 с.
2. Кононец Н. В. Ресурсно-орієнтоване навчання при підготовці студентів юридичних спеціальностей в аграрному коледжі / Н. В. Кононец // Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матер. всеукр. наук.-практ. конф. (22-23 травня 2014 р., м. Умань). – Умань : ФОП Жовтий, 2014. – С. 51–55.
3. Кононец Н. В. Dr.Explain як ефективний засіб створення електронних навчальних ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання / Н. В. Кононец // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – № 6 (118). – C. 35–40.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Коношенко О.Я. ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ» ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
» Варданян А.О. ІНТЕРАКТИВНИЙ САЙТ ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
» Пилипенко Л.О. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЇ З МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
» Гриньова М.В., Кононец Н.В. САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ОСНОВА РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
» Осадченко І.І. ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі