Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Лютко М.Г., Шандрук Ю.О., Джурківський Р.О., Гуч О.В. ДІЯЛЬНІСТЬ РОБОТИ КЛУБУ «КАРТОГРАФИ GOOGLE» М. РІВНЕ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ КОЛЕДЖУ

Перейти донизу

Лютко М.Г., Шандрук Ю.О., Джурківський Р.О., Гуч О.В. ДІЯЛЬНІСТЬ РОБОТИ КЛУБУ «КАРТОГРАФИ GOOGLE» М. РІВНЕ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ КОЛЕДЖУ Empty Лютко М.Г., Шандрук Ю.О., Джурківський Р.О., Гуч О.В. ДІЯЛЬНІСТЬ РОБОТИ КЛУБУ «КАРТОГРАФИ GOOGLE» М. РІВНЕ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ КОЛЕДЖУ

Повідомлення автор Admin Пн Лют 20, 2017 12:12 pm

ДІЯЛЬНІСТЬ РОБОТИ КЛУБУ «КАРТОГРАФИ GOOGLE» М. РІВНЕ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ КОЛЕДЖУ


Застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Нові технології навчання, на основі інформаційних і комунікаційних, дозволяють інтенсифікувати освітній процес, збільшити швидкість сприйняття, розуміння та глибину засвоєння величезних масивів знань.
На сьогоднішній день нові технології супроводжують людину протягом усього життя та застосовуються у всіх сферах діяльності. Викладачі циклової комісії землевпорядних дисциплін ВСП «Рівненський коледж НУБіП України» постійно перебувають в пошуку нових ідей, сучасних навчальних та інформаційно-комунікаційних технологій. Тому на технічному відділені за підтримки директора ВСП «Рівненський коледж НУБіП України», Заслуженого працівника освіти України Ярослава Петровича Корсуна, було створено Клуб «Картографи Google» м. Рівне.
Клуб картографів створений з метою картографічного розвитку сільських територій Рівненської області. В основі роботи клубу став онлайн інструмент картографування Google Map Maker.
Сьогодні завдяки комп’ютерній мережі інтернет та іншим сервісам стали доступні супутникові та топографічні карти міських та сільських територій, завдяки яким користувачі мережі можуть відслідковувати місцезнаходження, знаходити необхідні населені пункти, конкретні установи, підприємства, організації тощо.
Google Map Maker – картографічний сервіс від Google, створений в червні 2008 року, мета якого – дати можливість користувачам самим додавати картографічну інформацію, відсутню, або наявну в неточному вигляді, на картах різних країн [1].
За допомогою Google Map Maker можна додавати і оновлювати інформацію, яку побачать мільйони користувачів Карт Google і Google Планета Земля.
Коли користувачі вносять інформацію про знайомі їм місця, такі як підприємства, організації в їхньому місті чи будівлі шкіл в їхньому районі, карта наповнюється корисним для всіх змістом. Усі зміни розглядаються і після затвердження стають доступними для перегляду користувачам у всьому світі.
Google Map Maker доступний більш як в 200 країнах світу.
Google Map Maker дозволяє наступне:
- додавати об’єкти інфраструктури, такі як місцеві школи, ФАПи, ресторани, кафе, та багато іншого;
- змінювати і оновлювати інформацію про існуючі місця;
- допомагати туристам, вказуючи їм шляхи прогулянок та подорожей;
- прокладати маршрути руху, а також допомагати робити їх більш точними;
- дивитися, як доповнюють карти користувачі з інших регіонів [2].
Користувачі мають можливість редагувати безпосередньо на карті, уже створені об’єкти. На перший погляд сайт є ідентичним Google Maps, де доступні три режими перегляду картографічної інформації це карти, супутникові і гібридні знімки; та два види інструментів редагування: мітки (точка на карті), лінії (для редагування доріг, залізничних шляхів, річок і т. п.) [1].
Внесенні дані «новими» користувачами модеруються більш досвідченими картографами або рецензентами Google, щоб гарантувати якість і запобігти внесенню неправильних та некоректних змін. Коли користувачі роблять більше успішних змін, їх редагування контролюється менш ретельно і може бути опубліковано на карті відразу. Результати редагування відображаються на картах Google Maps.
Google Maps (карти Google) – набір додатків, побудованих на основі безкоштовного картографічного сервісу і технологій, які надає компанія Google. Сервіс являє собою карту та супутникові знімки всього світу [3].
Керівниками клубу «Картографи Google» м. Рівне стали завідувач технічним відділенням Качановський О.І. та викладач землевпорядних дисциплін Кушнірук О.М. Також до роботи клубу залучили регіонального експерта карт Google Костюкевича О., викладачів технічного відділення та студентів IV курсів спеціальності «Землевпорядкування».
Обов’язковим етапом розвитку клубу стала розробка статуту та логотипу (рис.1).

Рис. 1 Логотип Клубу «Картографи Google» м. Рівне

Керівниками клубу на платформі Google було розроблено веб сайт. Головна сторінка сайту розміщена за web-адресою https://sites.google.com/site/clubcg2016. Структура сайту представлена на рис. 2.























Рис. 2 Структура сайту «Клуб «Картографи Google» м. Рівне»

На головній сторінці сайту Клубу "Картографи Google" м. Рівне, розміщуються останні новини, графічна кнопка реєстрації бажаючих долучитися до клубу та оголошення.
Важливим моментом сайту є календар подій, на якому вказані події, які відбуваються в середині клубу. За допомогою цього сервісу відбувається повідомлення всіх членів клубу про різноманітні події, заходи та плани. Учасникам надходить електронний лист, де вони відмічають чи бажають приймати участь в заходах.
Керівниками регулярно проводяться планові та позапланові засідання клубу, на яких учасники звітують про виконану роботу над редагуванням карт в сервісі Google Map Maker.
На сайті у вкладці «Засідання» відображається інформація та фотозвіт з кожного засідання клубу, де детально розповідається про напрямки розвитку клубу, звіти виконаних робіт, нових учасників клубу. Важливим моментом є висвітлення теоретичних та практичних семінарів Олега Костюкевича – картографа, регіонального рецензента карт Google, ведучого учасника форумів підтримки Google.
На даному етапі налічується 35 учасників клубу, з якими можна ознайомитися на сайті клубу у розділі «Картографи клубу». Навпроти кожного учасника клубу відображається посилання на особисту сторінку статистики програми Google Map Maker.
Сторінка статистики містить наступну інформацію:
• кількість днів, скільки зареєстрований учасник клубу;
• загальна кількість змін яких зроблено користувачем;
• кількість затверджених картографічних об’єктів та змін;
• відгуки, які були залишені іншим користувачам (картографам);
• довжина накреслених доріг, км;
• пам’ятки;
• зміни об’єкта.
За допомогою форми «Зворотній зв'язок», є можливість для учасників клубу та гостей сайту надсилати запитання, пропозиції або скарги. Форма зворотного зв'язку або контактна форма - це Google Forms, яка має кілька полів: ПІБ, e-mail, тема повідомлення, сам текст повідомлення і кнопку «Відправити». Після того, як форму заповнює відвідувач сайту і натискає кнопку «Відправити», всі дані з форми відправляються на e-mail власника сайту. При цьому відвідувачеві сайту не доведеться відкривати ніяких додаткових поштових програм. Крім того, використовуючи форму зворотного зв'язку, ми не розкриваємо свою e-mail адресу спамерам. На листи, які будуть надходити адміністраторам та модераторам клубу, в найкоротший термін будуть надані змістовні та обґрунтовані відповіді, що є дуже зручно.
Одним із важливих векторів роботи клубу є застосування навичок та знань набутих учасниками клубу, а саме студентами випускних груп спеціальності 5.08010102 «Землевпорядкування», у дипломному проектуванні. Четверо студентів виконували комплексні дипломні роботи на тему: «Проект онлайн картографування в Google Map Maker частини території Гощанського та Сарненського районів Рівненської області». Робота над дипломними проектами складалася з двох частин, а саме польових та камеральних робіт. До польових робіт (рис. 5) віднесено збір інформації про об’єкти які відсутні на Google картах, або об’єкти з невірною інформацією.

Рис. 3 Блок схема структури виконання дипломного проекту. Польові роботи

До камеральних робіт (рис.4) віднесено безпосередньо роботу у сервісі Google Map Maker: створення нових точкових і лінійних об’єктів та редагування існуючих.
Під час дипломного проектування, за 5 тижнів роботи, було нанесено понад 2000 об’єктів та редагувань. Протягом цього часу студенти-дипломники обстежували місцевості частин території Сарненського та Гощанського районів Рівненської області, спілкувалися з місцевою владою, а саме з спеціалістами-землевпорядниками та місцевими жителями, які забезпечили достовірною інформацією, яку потім студенти використовували в on-line режимі редагування.

Рис. 4 Блок схема структури виконання дипломного проекту. Камеральні роботи
На карти було нанесено більше 20 км раніше не позначених доріг та позначено різноманітні за своєю сферою діяльності громадські місця (магазини, лікарні, державні установи, навчальні заклади та інше). Результати були відразу затвердженні та опубліковані на Google Maps.
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень, що дозволить підвищити якість навчального матеріалу й підсилити освітні ефекти від застосування інноваційних педагогічних програм і методик, оскільки дає викладачам додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій студентів.

Список використаних джерел
1. http://www.znaimo.com.ua/Google_Map_Maker
2. https://sites.google.com/site/mapmakerpedia/regional-hubs/map-ukraine/started-guide/prepare-for-take-off/what-is-google-map-maker
3. https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Maps
4. Спільнота картографів Google MapMaker в Україні
5. Сайт Картограф Google в Україні MapMaker
6. Посібник Google Map Maker


Admin
Admin

Кількість повідомлень : 205
Дата реєстрації : 20.02.2017

https://rbl3d.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Шитикова Т.В, Єгорова К.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ТЕРАПІЇ ТА ХІРУРГІЇ КАМ’ЯНСЬКОГО МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ)
» Качановський О.І. ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З ДИСЦИПЛІНИ «АВТОМАТИЗОВАНА ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА» В ОСВІТНЮ ДІЯЛЬНІСТЬ
» Солошич І.О., Почтовюк С.І. СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ФАХІВЦІВ-ЕКОЛОГІВ
» Клименкова С.В. ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ З ДИСЦИПЛІНИ «ФАРМАКОЛОГІЯ ТА МЕДИЧНА РЕЦЕПТУРА»
» Левківський М.І. ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ– ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА КОЛЕДЖУ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі